Известие

Collapse
No announcement yet.

Вдига температура при ускоряване !!! 156 Crosswagon

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вдига температура при ускоряване !!! 156 Crosswagon

    Здравейте ,
    Може да има подобна тема за което се извинявам .
    Колата е 156 Q4 1,9 150 коня . Дойде чипосана от чужбина само че не се знае колко и как .
    Зимата си беше ОК с температурата . Сега обаче при ускорение вдига до 100 и малко нагоре ама ме е страх да я пробвам колко . Когато я укротя може и с 200 да карам не грее . Само при рязко ускорение .
    Смених термостата да изключа проблем там .
    Ако някой е имал подобни проблеми нека сподели .
    Благодаря !!!

  • #2
    Малко си объркал раздела.

    Провери си перките дали работят. Обезвъздушена ли е на 100%?
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #3
      Водна помпа сменяна ли е!
      Sport Wagon 2.0TS|LPG

      Comment


      • #4
        Може да съм объркал нов съм още .
        Перките са ОК имам диагностика и ги гледам кога включват . Водната помпа я смених с ремъка макар че май не беше за смяна с него . Не помня точно ама я смених със сигурност .

        Днес докато си почивах се загледах в радиатора . Имаше доста дребни боклуци във водния . Напоих го с един много силен обезмаслител и го измих след 20 мин . Светна като нов . По късно ако ми се излиза на по широк път ще я пробвам може и това да е проблема .
        Last edited by dancho76; d.m.y г., 16:18.

        Comment


        • #5
          Сякаш беше се решил проблема докато не показа термометъра почти 40 градуса преди Солун
          Пак старата история . Грее при ускоряване а като я закротиш с една скорост без да се напряга по баир държи една температура .
          Катоказвам грее искам да кажа че стига до средата между 90 и 130 . Не съм я натискал повече . Някой да сподели дали за този мотор тези градуси са нормални . Мисля че тази черта е 110 градуса .

          Comment


          • #6
            Сигурно ти е запушен радиатора отвътре.
            За нито един JTD двигател не е нормално да грее.
            При никакви обстоятелства.
            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

            Comment


            • #7
              Някакви предложения преди да го сваля ?
              Някаква интервенция за почистване ?
              Антифриза е идеално чист не е мътен .
              Карам я почти година . Когато я купих вече беше хладно времето и не знам дали е имала проблем .

              Comment


              • #8
                Не изключвай варианта за продухана гарнитура на главата.
                Свали капачката на разширителния и форсирай да видиш вари ли боба.

                Comment


                • #9

                  Тя го прави това от както станаха жегите .
                  Последно до Халкидики го карахме тоя боб и не се свари
                  Не е това колега . Издухал съм доста ганитури ама тази още не съм
                  Просто си грее и като пусна газта и не я натискам си е ок . Не вдига нивото не прави въздушна възгланица .

                  Comment


                  • #10
                    Преди да играеш мача сваляне на радиатора,
                    налей и една добавка за прочистване, нещо от сорта Radiator cleaner или Radiator flush ли беше да разтвори и останалите отлагания по двигателя и като отвиеш долното съединение да се промие хубаво системата.
                    Тествай я после и може и да се реши проблема без сваляния.

                    Comment


                    • #11
                      Е, това няма да са по двигателя, а по радиатора.

                      Ама ако се разтече...????

                      Но ако и това не помогне, да мисли за по-голям/ефикасен радиатор...???След като е чипната, а той не е наясно колко точно ...

                      То и аз мислех на моята профилактично ей така да направя промивка на двигателя, но се отказах след като прочетох една камара мнения и то най-вече на механици, че най-добре е да се промива с двигателно масло.
                      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                      Comment


                      • #12
                        Промивки, добавки и тем подобни са шменди капели....ден до пладне.......
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • #13
                          В градско по задръстванията грее ли?

                          Comment


                          • #14
                            Не мръдва от 90 градуса .
                            И на баир не грее което е още по странното .
                            Взех да си мисля че е от чипосването . Много пълни гориво при ускорение и явно това прегрява мотора . Ако не я натискаш рязко обаче си е ок .
                            Ще я водя при един познат дето се занимава с чип тунинг да я разгледа на показатели как е .

                            Comment


                            • #15
                              Пробвал ли си с инфрачервен термометър да гледаш температурата на маркучите?
                              '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
                              Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

                              Comment

                              Working...
                              X